Thursday, December 12, 2013

Girls' Generation : "Gossip Girls" English Lyrics

"Gossip Girls" is a song released by Girls' Generation on the NAYUTAWAVE RECORDS label on December 11th, 2013.
The song appears as track #1 on their third album "LOVE&PEACE".

Gossip Girls

Lyrics: KENN KATO
Music: KANATA OKAJIMA, ANDREAS OBERG, & MARIA MARCUS

Gossip, gossip, gossip, gossip

Lyrical pianissimo
Parallel arpeggio
Colorful fortissimo
Lyrical pianissimo
Parallel arpeggio
Colorful fortissimo

Hey boy! My target: it's you, so take special care
No matter what, we are gossip, gossip girls

The hunters' decisive moment, the aim is to get you
So they say we're gossip, gossip girls

Searching for a fated love
Lyrical pianissimo
Parallel arpeggio
I make a shy face and set a trap
Flush!
Tell me more, tell me, tell me more

We are the gossip girls
Go, go, go, gossip girls
To capture
A boyfriend more wonderful than anything else, I'll do my best
Gossip girls
Go, go, go, gossip girls
At times I'll steal you and then be stolen
We are lookin' for love all the time

Gossip, gossip
We are
Gossip, gossip (girls)
Gossip, gossip
We are
Gossip, gossip (girls)

You! Already a kind of shooting star. Saying, "I don't care what happens"
You're stirring up the gossip, gossip girls

Hey, you! Take a look at me. It's already survival of the fittest, isn't it?
Yes, everyone, we're gossip, gossip girls

It's survival until victory or defeat
Colorful fortissimo
Powerful fortissimo
But I can't express myself for some reason
Crash!
Tell me why, tell me, tell me why

We are the gossip girls
Go, go, go, gossip girls
In reality, we're just girls alone
who get lonely easily
Gossip girls
Go, go, go, gossip girls
We put on a confident face, but
We are lookin' for love all the time

Gossip, gossip
We are
Gossip, gossip (girls)

We are the gossip girls
Go, go, go, gossip girls
It's a repetition of trial and error
for loving and being loved
Gossip girls
Go, go, go, gossip girls
Stealing hearts, and hearts being stolen
We are lookin' for love all the time
Gossip girls
Go, go, go, gossip girls

Gossip girls
Go, go, go, gossip girls
We are lookin' for love all the time

Gossip, gossip
We are
Gossip, gossip (girls)

Gossip, gossip
We are
Gossip, gossip (girls)

Gossip Girls

Sakushi: KENN KATO
Sakkyoku: KANATA OKAJIMA,ANDREAS OBERG, & MARIA MARCUS

Gossip, gossip, gossip, gossip

RIRIKARU ni PIANISSHIMO
PARARERU ni ARUPEJIO
KARAFURU ni FORUTESSHIMO
RIRIKARU ni PIANISSHIMO
PARARERU ni ARUPEJIO
KARAFURU ni FORUTESSHIMO

Hey boy! TAAGETTO wa it's you youchuui datte
Nantatte gossip, gossip girls

Hunters ketteiteki shunkan, neratte get you
Sou datte gossip, gossip girls

Unmeiteki na koi wo sagashite
RIRIKARU ni PIANISSHIMO
PARARERU ni ARUPEJIO
SHAI na kao shite wana wo shikake
Flush!
Tell me more, tell me, tell me more

We are the gossip girls
Go, go, go, gossip girls
Nani yori SUTEKI na BOOIFURENDO
Tsukamaeru tame ni do my best
Gossip girls
Go, go, go, gossip girls
Toki ni ubai, ubawarete
We are lookin' for love all the time

Gossip, gossip
We are
Gossip, gossip (girls)
Gossip, gossip
We are
Gossip, gossip (girls)

You! Mou isshu no shooting star, dou nattemo ii ya, tte
Chouhatsu suru no gossip, gossip girls

Hey, you! take a look at me mou jakunikukyoushoku ne
Sou minna gossip, gossip girls

SABAIBARU ne, shoubu suru made
KARAFURU ni FORUTESSHIMO
PAWAFURU ni FORUTESSHIMO
Demo nazedaka koe mo dasezu
Crash!
Tell me why, tell me, tell me why

We are the gossip girls
Go, go, go, gossip girls
Hontou wa sabishigariya no
Hitori no onna no ko nano
Gossip girls
Go, go, go, gossip girls
Tsuyoki na kao shiteru kedo
We are lookin' for love all the time

Gossip, gossip
We are
Gossip, gossip (girls)

We are the gossip girls
Go, go, go, gossip girls
Shikousakugo kurikaeshi
Aishi aisareru tame ni
Gossip girls
Go, go, go, gossip girls
Kokoro ubai, ubawarete
We are lookin' for love all the time
Gossip girls
Go, go, go, gossip girls

Gossip girls
Go, go, go, gossip girls
We are lookin' for love all the time

Gossip, gossip
We are
Gossip, gossip (girls)

Gossip, gossip
We are
Gossip, gossip (girls)

Gossip Girls

作詞:KENN KATO
作曲:KANATA OKAJIMA、ANDREAS OBERG、MARIA MARCUS

No comments:

Post a Comment