Wednesday, June 27, 2018

SHIKURAMEN : "Suki na Ikikata Sureba Ii ja Nai" English Lyrics

Rainbow / Shikuramen
"Suki na Ikikata Sureba Ii ja Nai" is a song released by SHIKURAMEN on the UNIVERSAL MUSIC label on June 27th, 2018.
The song appears as track #4 on their eleventh single "Rainbow".

You Should Just Live As You Like

Lyrics & Composition: Kouji Kage
Arrangement: Hidetoshi Miyai

You should just live as you like
The Best One-on-One Academy CM song

You should just live as you like

Go ahead. We'll support you

If you're studying, it's gotta be individual lessons

The Best, Best One-on-one Academy
Suki na Ikikata Sureba Ii ja Nai

Sakushi & Sakkyoku: Kage Kouji
Henkyoku: Miyai Hidetoshi

Suki na ikikata sureba ii ja nai
BESUTO kobetsu gakuin CM SONGU

Suki na ikikata sureba ii ja nai

Mae e susumou ouen suru ze

Benkyou suru nara kobetsu shidou da

BESUTO BESUTO na kobetsu gakuin
好きな生き方すればいいじゃない

作詞・作曲:鹿毛康司
編曲:宮井英俊


No comments:

Post a Comment