Wednesday, June 28, 2023

Shimizu Shota - Insomnia

Insomnia / Shota ShimizuInsomnia / Shota Shimizu
"Insomnia"
2023.06.28
Insomnia [Album]

Insomnia

Lyrics: Shota Shimizu
Composition: Shota Shimizu & Toshi

Tumult appears behind my eyelids
Though assembled, it's the past - it has no meaning
It's merely a disease
I can't sleep
I can't sleep

I'm building in my brain
Phrases are building up
Games I can only play at midnight
Not even allowed to dream
I'm waiting for someone

Insomnia
Insomnia
Insomnia
I can't live alone
Insomnia
Insomnia
I can't sleep
I can't sleep

Play with me...

Deceitful words lead me to your territory
The silence of the lambs, not fooled, I take a deep breath
Someone pays money for someone and every time gets hurt
Blander than the very words you give him
Any past will lose to the present in front of you
That girl I met yesterday, too
Especially the girlfriend I loved, too
How can I care for my chest and throat hurting when I don't sleep?
I could blame someone
damn...

Insomnia
Insomnia
Insomnia
I can't live alone
Insomnia
Insomnia
I can't sleep
I can't sleep

Play with me...

Feeling like I could hear your voice...

Now all we can is love one another
Insomnia
Insomnia
I can't sleep
I can't sleep

fuck
Insomnia

Sakushi: Shota Shimizu
Sakkyoku: Shota Shimizu & Toshi

Mabuta no ura ukabu kensou
Tsumugedo kako imi wa nai yo
Tada no yamai nanda
I can't sleep
I can't sleep

I'm building in my brain
Tameteru fureezu
Mayonaka no ue de dake asoberu geemu
Yume wo miru koto mo yurusarenai de
Dareka wo matte iru

Insomnia
Insomnia
Insomnia
Hitori ja ikirenai
Insomnia
Insomnia
I can't sleep
I can't sleep

Play with me...

Kotobatakumi ore wo kimi no teritorii e to michibiku
Hitsujitachi no chinmoku madowasarezu shinkokyuu
Dare ga dare no tame shiharau Money sono tabi kizutsuku
Kare ni okuru kotoba sonomono yori mo mumimushuu
Donna kako mo me no mae no genzai niwa maketeku
Kinou atta ano ko mo
Toku ni aishita kanojo mo
Nemurenai to itamu mune to nodo wo dou itawareru?
Dare no sei ni datte dekiru
damn...

Insomnia
Insomnia
Insomnia
Hitori ja ikirenai
Insomnia
Insomnia
I can't sleep
I can't sleep

Play with me...

Kimi no koe ga kikoeta you na ki ga shite

Ima wa bokura omoiau koto shika dekinai kara
Insomnia
Insomnia
I can't sleep
I can't sleep

fuck
Insomnia

作詞:Shota Shimizu
作曲:Shota Shimizu・Toshi


No comments:

Post a Comment