Wednesday, November 10, 1999

Utada Hikaru - Addicted To You

Distance / Hikaru Utada
"Addicted To You"
1999.11.10
"Addicted To You" [Single] / Distance [Album]
Sony "Media & Battery RED HOT Campaign '99" CM song

Addicted To You

Lyrics & Composition: Hikaru Utada
Arrangement: Jam and Lewis

There's really no need to see you
I've got lots of things I've gotta do, after all
There's no need to talk every day
The high phone bill's just annoying me

There's no love that doesn't change
Since having anxiety makes us stronger
I won't tell anyone about us
'Cause I'm not a child

The road won't continue on forever
Then I should pick another one...

It's laughable
Even if I get hurt I'm back for more
I'm probably addicted to you
I'm not gonna die
just because I can't see you
We both know each other's circumstances

But it's so painful
I wanna see you every day
What should I do with these feelings?
I wanna grow up now
but I can't so suddenly
oh baby (oh baby)
I'm probably addicted to you

There's no reason for us to want each other
Whitewashing things is important
In the middle of the night I get your answering machine
I wanna call again to hear your message

I'm in love with you
I know you want me too
The reason you don't say it isn't 'cause you can't

It's a tear-jerker
Whenever you make me doubt you, I love you more
I'm probably addicted to you
Everyone's excuses
around me are similar
They think there needs to be a reason

But it's so painful
I wanna see you every day
Can I tell you how I feel?
Hold me instead of a kiss
Don't stop suddenly
oh baby(oh baby)
I'm probably addicted to you

The yearning on days I can't see you
The love when you're by me
They're becoming the same habits for me
Hold me instead of a kiss
Don't stop suddenly
oh baby(oh baby)

But it's so painful
I wanna see you every day
What should I do with these feelings?
I wanna grow up now
but I can't so suddenly
oh baby (oh baby)
I'm probably addicted to you

Hold me instead of a kiss
Don't stop suddenly
I think I'm addicted to you
Addicted To You

Sakushi & Sakkyoku: Utada Hikaru
Henkyoku: Jam and Lewis

Betsu ni au hitsuyou nante nai
Shinakya ikenai koto takusan aru shi
Mainichi hanasu hitsuyou nante nai
Denwadai kasande meiwaku shiteru'n da

Kawaranai aijou nante nai
Fuan ga aru kara tsuyoku naru shi
Futari no koto dare nimo iwanai
Kodomo ja nai'n dakara

Dokomademo tsuzuku michi ja nai
Dattara hoka wo erabeba ii noni

Waraeru hanashi
Kizutsukeraretemo I'm back for more
Kimi ni addicted kamo
Aenai kara tte
Shinu wake ja nai shi
Otagai no jijou wakatteru

Dakedo sore ja kurushikute
Mainichi aitakute
Kono kimochi dou sureba ii no
Ima otona ni naritakute
Ikinari narenakute
oh baby(oh baby)
Kimi ni addicted kamo

Motomeau riyuu nante nai
Kireigoto mo hitsuyou sa
Rusuden ni natteru yonaka
Messeeji kiki ni mou ichido kaketai

I'm in love with you
I know you want me too
Ienai kara iwanai'n ja nai

Nakeru sutoorii
Utagawareru tabi ni I love you more
Kimi ni addicted kamo
Mawari no minna mo
Iiwake wa niteru
Riyuu ga hitsuyou datte omotteru

Dakedo sore ja kurushikute
Mainichi aitakute
Kono kimochi tsutaetemo ii no?
Kisu yori dakishimete
Ikinari yamenai de
oh baby(oh baby)
Kimi ni addicted kamo

Aenai hi no koishisa mo
Soba ni iru itoshisa mo
Onaji kurai kuse ni naru'n da
Kisu yori dakishimete
Ikinari yamenai de
oh baby(oh baby)

Dakedo sore ja kurushikute
Mainichi aitakute
Kono kimochi dou sureba ii no
Ima otona ni naritakute
Ikinari narenakute
oh baby(oh baby)
Kimi ni addicted kamo

Kisu yori dakishimete
Ikinari yamenai de
I think I'm addicted to you
Addicted To You

作詞・作曲:宇多田ヒカル
編曲:Jam and Lewis




No comments:

Post a Comment